joi, 20 ianuarie 2011

Inot si mi se pare ca ninge in lumina becului

De ieri dupa-amiaza am lansat o noua bucurie : Festin cu ceaiuri la mine in suflet! Adica, mai pe scurt, am telefonat rapid pentru ca se faceau ceva cumparaturi, si am rugat miorlait o cutie mai de soi plina ochi cu ceai. Se facura 4 cand le-am insirat in dulap. Ehhh, ce m-am necajit? Nici de cum. Am inceput cu cel de fructele padurii - este numai din fructe confiate - dulce-acrisor, de culoarea vinului rosu. O parte din radacinoasele care stau in pliculet se pot manca :) Am continuat cu vanilie care e ceva mai ciudatel...nu stiu inca de ce. Fragi si un fruct ciudat cu miros placut, chiar as putea sa spun ca i-am prins cu drag :)
Am privirea captata de I heart deco si de ERA si de intr-o limba banala. Notez filme pe care nu le inteleg ...inca, mi-este gandul numai la o salata cu castraveti, rosii, cascaval vegetal, ciuperci, porumb si chitelute de pui (ceea ce am mancat si la pranz...numa' ca seara are gust mai bun cand e cu extra-calorii, mai bag o comanda, mai impachetez una, mai un looking for a fucking respectable and well payd job. Astept sa se faca miezul noptii cand voi baga un serial sud-american (nu e pe acasatv, nu mai cautati), cateva pagini de citit (leftovers), ceva idei de notat si pe la 3 un somn. Maine se anunta zi plina.
P.S. I miss you soooo fucking bad, feti pupi drag! Sa se faca primavara mai repede doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu