joi, 26 ianuarie 2012

We l.o.v.e the shirt but not the character with live butterflies from South America

Look-ul zilei: Iulia Albu, intr-o camasa purtata cu spatele in fata.

16 Decembrie 2010

Prima aparitie

  "Soţia designerului de încălţăminte Mihai Albu nu este o prezenţă constantă la evenimentele mondene. Atunci când acceptă să participe la astfel de acţiuni însă, Iulia este o apariţie unicat. 

Vedeta este adepta unui stil vestimentar nonconformist şi nu o interesează ce spun oamenii despre ea. La evenimentul de ieri, de lansare a cosmeticelor „Mac" în România, Iulia şi-a făcut apariţia purtând o cămaşă albă, cu spatele în faţă. Vedeta a acaparat atenţia tuturor celor prezenţi la acea oră în Băneasa Shopping Center, cu îndrăzneala ei. „Este o cămaşă «Amalia pentru Iulia Albu». Momentan nu veţi găsi asemenea cămăşi pe piaţă, decât abia de anul viitor. Aşa este modelul, nu am îmbrăcat-o eu greşit", ne-a declarat Iulia Albu.  Pe manşetele cămăşii cu pricina sunt inscripţionate iniţialele vedetei, „I. A.", pentru a nu exista nici o îndoială asupra faptului că este o creaţie făcută special pentru ea." 

Sursa : Click.ro

 

Apoi apare declaratia

"Nu port mai mult de o dată o ţinută!.Eu în permanenţă îmi caut un look nou, inedit. A durat ceva până am ajuns la această variantă, însă cred că mă reprezintă cel mai bine. Este un fel de reinterpretare a unui look care a mai existat prin anii '20 şi care se numeste Flappers," a declarat Iulia pentru perfecte.ro. Soţul Iuliei nu a fost tocmai încântat de schimbarea sa. Acesta a mărturisit că şi-ar machia doar manechinele în acest stil." 07.01.2011  

Cand colo, ea apare asa de 1 an de zile.Ce sa intelegem?

 A doua aparitie : 

Catalin Maruta HappyHour

25 Ianuarie 2012 

Notice the same shirt??? Eh, acum unde iti caut eu credibilitatea???E greu sa fii vedeta si sa ai si evidenta celor declarate la indemana...nu?

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu